قیمت خرید گلاب طب سنتی

گلاب طب سنتی از عرقیات بسیار خوش عطر و محبوب ایرانی است که علاوه بر مصارف غذایی به دلیل طبیعت گرم و خواص آرامش بخش و مواد مغذی سرشاری که دارد در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد، قیمت خرید این گلاب با توجه به کیفیت و برند شرکت تولید کننده و روش عرضه و سفارشی که دارند با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در این رابطه در ادامه مقاله به توضیحات بیشتری خواهیم پرداخت.

قیمت خرید گلاب طب سنتی

عوامل موثر در قیمت گلاب

عوامل موثر در قیمت گلاب همانطور که می دانید گلاب ها از فراورده های باارزش گیاه گل محمدی هستند که با توجه به شرایط منطقه رویش گیاه و شیوه تولیدی که پشت سر می گذارند، از لحاظ نوع و کیفیت از یکدیگر متمایز می باشند، اما در خصوص قیمت گلاب و مهمترین عوامل موثر بر تعیین آن به موارد بسیار زیادی می توان اشاره داشت که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوسانات نرخ ارز و هزینه های انجام گرفته در فرآیند تولید محصول
  • نوع بسته بندی و حجم بسته محصول
  • فصل برداشت گیاه و بازار عرضه و تقاضای آن در فصل تولید گلاب
  • کیفیت گلاب محمدی
  • شیوه عرضه و سفارش گلاب

در این میان از انواع عوامل موثر بر قیمت، کیفیت و درصد خلوص گلاب از فاکتورهای بسیار مورد مهم و قابل توجه است که در این رابطه کیفیت و سلامت گل محمدی، نوع خاک و منطقه پرورش گیاه و فرآیندی که جهت تولید گلاب پشت سر می گذارد از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد، در حال حاضر گلاب تولیدی کاشان از باکیفیت ترین و مرغوبیت ترین انواع گلاب ها در کشور است که چه در بازارهای داخلی و چه صادراتی فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

بررسی اجمالی گلاب کاشان

بررسی اجمالی  گلاب کاشان در یک بررسی اجمالی در خصوص گلاب اصل کاشان باید گفت که این گلاب از باکیفیت ترین و صادراتی ترین انواع گلاب در کشور است اما از مهمترین ویژگی ها و خصوصیات این گلاب که آن را نسبت به سایر گلاب ها در بازارهای کشور متمایز می کند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این گلاب از عطر بسیار ملایم و آرام بخشی برخوردار بوده و به هیچ وجه اسانس و یا ماده افزودنی دیگری در تهیه آن استفاده نشده است.
  • این گلاب دارای بالاترین شفافیت بوده و به هیچ وجه ناخالصی و ذرات معلق در آن دیده نمی شود.
  • طعم و مزه این گلاب تا حد کمی تلخ و گس بوده ولی بسیار ملایم و مطلوب است.

گلاب قمصر کاشان نوعی گلاب صددرصد خالص و طبیعی است که استفاده از آن جهت در تهیه انواع کیک و شیرینی و دسرهای خوشمزه و پرطرفداری چون حلوا، سوهان، گز و شله زرد از اهمیت بیشماری برخوردار می باشد.

در خصوص سایر موارد استفاده از گلاب اصیل کاشان به دلیل خواص درمانی بیشمار از قبیل خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و آرامش بخشی بالایی که دارد، می توان به استفاده به صورت شربت و دم کرده و تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر عطر، انواع کرم و ماسک اشاره نمود.

به طور کلی از گلاب می توان در درمان و برطرف کردن انواع مشکلات پوست و مو، مشکلات مربوط به معده و کبد، سلامت قلب و عروق، رفع سوزش و التهابات مجاری ادراری، رفع افسردگی و استرس، تنظیم هورمون های بدن و تحریک جریان خون استفاده کرد.

فروش عمده گلاب طب سنتی

فروش عمده گلاب طب سنتی فروش عمده گلاب طب سنتی کاشان از محل تولید و فروش عمده آن به شکل مستقیم و بدون واسطه اهمیت بالایی در کاهش قیمت خرید محصول و افزایش اطمینان از کیفیت و اصالت محصول خریداری شده دارد.

فروش عمده گلاب طب سنتی کاشان به اشکال مختلف و در بسته بندی هایی با حجم های متنوع، با توجه به سلیقه و درخواست مشتری انجام میگیرد که قیمت آن کاملا به صورت رقابتی بوده و با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر محصولات مشابه با کیفیتی ممتاز در بازار عرضه می شوند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین فروشنده عمده انواع محصولات گل محمدی از جمله گلاب غنچه گل محمدی، گل محمدی خشک، اسانس گل محمدی و انواع گلاب می توانید از طریق شماره پشتیبانی همین سایت با ما در اراتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما