مرجع خرید گلاب ارومیه

گلاب مایعی خوشبو و معطر است که با گل محمدی به دست می‌آید به این شکل که گل های سالم گل محمدی همراه با مقدار مناسبی آب درون دیگهای مخصوص ریخته و روی آتش می‌گذارند و طی مراحلی مختلف عمل تقطیر انجام می‌شود و گلاب طبیعی به دست می‌آید. در شهرهای مختلف کشور کار گلاب گیری انجام می‌گیرد که ارومیه یکی از آنها می‌باشد و گلاب ارومیه از مرغوب ترین نوع گلاب بوده و شرکت‌های مختلفی مرجع خرید و فروش گلاب ارومیه می‌باشند.

مرجع خرید گلاب ارومیه

عوامل موثر در کیفیت گلاب 2 آتیشه

عوامل موثر در کیفیت گلاب 2 آتیشه گلاب ۲ آتیشه به این روش به دست می‌آید که از گلاب تهیه شده دوباره گلاب گیری شده و عمل تقطیر باز هم انجام می‌دهند و این گلاب از نوع گلاب درجه یک تولید می‌شود که کیفیت بی‌نظیر و غلظت بالایی داشته و برای مصارف خانگی مناسب نبوده بلکه برای مصارف دارویی از آن استفاده می‌شود.

از عوامل موثر در کیفیت گلاب ۲ آتیشه به موارد زیر می‌توان اشاره کرد، مواد اولیه درجه یک و مرغوب استفاده شود و گل‌های که در گلاب گیری استفاده می‌شود سالم و بدون پژمردگی و پلاسیدگی هستند تا اسانس بالایی داشته و کیفیت محصول بالا باشد و همچنین از مواد شیمیایی و غیر مجاز به عنوان اسانس آن استفاده نگردد. در مراحل تولید شرایط بهداشتی کاملا رعایت گردیده و ظروف تمیز و نیروی کار مجرب باشد تا اصول گلابگیری گلاب ۲ آتیشه را به طور کامل اجرا کرده و گلاب با کیفیتی تولید شود.

گلاب تولید شده در بسته بندی‌های کاملا بهداشتی ریخته شود و از عوامل محیطی و انواع آلودگی ها به خوبی حفاظت شود. همچنین در شرایط محیطی مناسب و به دور از نور خورشید و در جای خشک و خنک بهتر است نگهداری شود. مدت زمان طولانی نیز کیفیت محصول را پایین می‌آورد و بهتر است بیشتر به مدت زیادی نگهداری نشده و به موقع مصرف گردد تا از خواص آن به خوبی بهره برد.

بررسی اجمالی گلاب درجه یک قمصر

بررسی اجمالی گلاب درجه یک قمصر گلاب درجه یک قمصر کاشان از قدیمی ترین و معروف ترین نوع گلاب در کشور به شمار می‌رود که از کیفیت بسیار بالا و عطر منحصر به فردی برخوردار می‌باشد. همه ساله در قمصر کاشان و در ماه‌های خرداد و تیر گلاب گیری بیشتر به صورت سنتی و به طور وسیع در این شهر انجام می‌شود، گلاب قمصر در عیارهای مختلف تولید می‌شود همچون گلاب سبک، دو آتیشه، سه آتیشه و غیره که هر کدام در صنایع مختلف کارآئی متفاوتی دارند.

گلاب قمصر درجه خالصی بالایی داشته، بدون افزودنی بوده، کدر نیست و شفاف می‌باشد و درجه خالصی آن به حدی است که در حین باز کردن درب شیشه حاوی گلاب، بوی معطر و خوشایند آن سریع در فضا پیچیده و استشمام می‌شود که آرامش خاصی به فرد می‌دهد و آرامبخش قوی طبیعی به شمار می‌آید.

از گلاب درجه یک قمصر در تهیه برخی انواع شیرینی و دسرها به وفور استفاده می‌شود و همچنین به عنوان شربت گلاب، زینت بخش سفره های رمضان بوده و افراد زیادی خواهان استفاده از این عرقیات گیاهی ناب و مفید می‌باشند، گلاب به خاطر داشتن انواع مواد مغذی خواص بسیاری داشته و در طب سنتی برای رفع برخی بیماری‌ها مصرف گلاب ارگانیک توصیه می‌شود.

قیمت عمده گلاب ارومیه

قیمت عمده گلاب ارومیه ایران به خاطر داشتن خاکهای حاصلخیز محصولات زیادی از جمله گل محمدی به میزان زیادی کشت می‌شود که به وسیله آن گلاب ارگانیک و مرغوب تولید می‌شود. گلاب ارومیه نیز از این امر مستثنی نبوده و کیفیت بالایی داشته و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

شرکت‌های مختلفی در زمینه تهیه و پخش انواع گلاب ارومیه در حال فعالیت می‌باشند و محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه فروش می‌رسانند از این جهت قیمت عمده گلاب ارومیه مناسب بوده و افراد به راحتی می‌توانند آن را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت خریداری نمایند. شرکت‌های تهیه و پخش گلاب آن را به روش‌های گوناگونی به فروش می‌رسانند همچون فروش حضوری یا اینترنتی می‌باشد که هر کدام مزایای قابل توجهی دارند.

2

  1. گلاب دو آتیشه به این روش به دست می‌آید که از گلاب تهیه شده دوباره گلاب گیری شده و عمل تقطیر باز هم انجام می‌دهند و این گلاب از نوع گلاب درجه یک تولید می‌شود که کیفیت بی‌نظیر و غلظت بالایی داشته و برای مصارف خانگی مناسب نبوده بلکه برای مصارف دارویی از آن استفاده می‌شود.

  2. ایران به خاطر داشتن خاکهای حاصلخیز محصولات زیادی از جمله گل محمدی به میزان زیادی کشت می‌شود که به وسیله آن گلاب ارگانیک و مرغوب تولید می‌شود. گلاب ارومیه نیز از این امر مستثنی نبوده و کیفیت بالایی داشته و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما