فروش عمده اسانس گلاب اصل

گلاب در دسته عرقیات گیاهی قرار می گیرد و دارای خواص درمانی، آرایشی و خوراکی است. گلاب، به خصوص گلاب کاشان، از شناخته شده ترین و پرمصرف ترین عرقیات است، که از جایگاه ویژه ای در بین خانواده های ایرانی و بازار های جهانی برخوردار است. به این نکته باید توجه داشته باشیم، گلابی که برای مصارف خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد، با گلابی که برای موارد درمانی کاربرد دارد، متفاوت است. فروش عمده اسانس گلاب اصل، از طریق عرضه کنندگان و مراجع معتبر، به طور گسترده صورت می گیرد. آن ها همواره سعی می کنند، که بهترین اسانس گلاب را با کیفیت عالی و قیمت مناسب، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. 

فروش عمده اسانس گلاب اصل

خواص اسانس گلاب اصل

خواص اسانس گلاب اصلگلاب اصل، در طی فرآیند تقطیر، از آب و گل محمدی به دست می آید. هر چه میزان گل محمدی استفاده شده در گلاب بیشتر باشد، بنابراین، کیفیت محصول بالاتر و از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. اسانس گلاب، فواید بسیاری دارد، که در درمان بسیاری از بیماری ها و درد ها نقش بسزایی را ایفا می کند. حال به بررسی خواص اسانس گلاب می پردازیم. 

استفاده از گلاب از قدیم مرسوم بوده است. به دلیل نبود تکنولوژی، گلاب گیری، به شیوه سنتی انجام می شده است. طبیعت این محصول پرخاصیت، گرم است و سبب تقویت معده، کبد، قلب و اعصاب می شود.همچنین، آرامش بخشی قوی به شمار می رود. این اسانس، ضد استرس است. اگر آن را مصرف نکنیم، بوییدن آن حتی در درمان بسیاری از سردرد ها مفید است. باعث رفع خستگی و تقویت لثه می شود، به گونه ای که برای بسیاری از آفت ها و بیماری های دهان نیز موثر است. این محصول، به عنوان تمیز کننده پوست به کار می رود و به شادابی آن کمک می کند. نرم کننده مجاری ریوی و حلق است و در معالجه سوزش ادرار بسیار مفید است. افرادی که تب دارند، به آن ها توصیه می شود، که حتما گلاب خنک بنوشند، یا اینکه با پارچه ای آغشته به گلاب، دست و پای خود را  مورد شست و شو قرار دهند. گلاب، انرژی مورد نیاز بدن را تجدید کرده و قوای بدن را تقویت می بخشد. یکی از ویژگی های مهم اسانس گلاب مرغوب این است، که باعث بهبود پوست های خشک می شود. استفاده از گلاب به عنوان ماسک، می تواند پوستی باطراوت و شاداب را به شما هدیه بدهد. گلاب در جهت برطرف نمودن جوش های بدن بسیار موثر است. در همین راستا، گلاب را با جوش شیرین مخلوط نموده، تا شکلی خمیری بگیرد. سپس خمیر بدست آمده را برای مدت معینی بر روی جوش های خود قرار داده، تا اثرات آن را ببینید. 

اسانس تقلبی و اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

اسانس تقلبی و اصل را چگونه تشخیص دهیم؟روش های زیادی برا تشخیص گلاب اصل از تقلبی است. اسانس اصل و باکیفیت، شفاف و بی رنگ است، به طوری که هیچ گونه ناخالصی در آن دیده نمی شود. اگر ذرات معلقی در گلاب مشاهده نمودید، حتما به کیفیت آن شک کنید. گلاب اصل، دارای بویی ملایم است. بنابراین اگر در هنگام بوییدن با عطر تندی مواجه شدید، مطمئن باشید که از اسانس های تقلبی در آن استفاده شده است. شیوه دیگر که می توان اسانس اصل را تشخیص داد، طعم گلاب است. برای همین منظور، مقداری از گلاب را بچشید. مزه گلاب اصل، تلخ و گس است، اما این تلخی آزار دهنده نیست و سریع از بین می رود. اسانس اصل، ماندگاری بالایی دارد. اگر مدت زیادی بلا استفاده باشد، همچنان عطر و بوی خود را حفظ می کند. 

ارسال اسانس گلاب اصل به سراسر ایران

ارسال اسانس گلاب اصل به سراسر ایرانامروزه عرضه کنندگان اسانس گلاب اصل، با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات را در بسته بندی های متنوع، به سراسر ایران ارسال می کنند. فروش اسانس گلاب، با توجه به اندازه و کیفیت آن، با قیمت های متفاوتی صورت می گیرد. خرید اسانس گلاب به صورت عمده، تاثیر بسیاری در قیمت نهایی و تمام شده دارد. بنابراین، بسیار مقرون به صرفه بوده و صرفه اقتصادی بالایی دارد. 

11

  1. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت اسانس گلاب اصل و بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام خانم علیزاده عزیز
      برای کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  2. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

    • سلام داراب عزیز
      خیر امکان خرید حضوری وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  3. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  4. سلام ممنونم ازتون بابت این محصول باکیفیت، شما فروش به صورت عمده هم دارید؟به چه صورت محاسبه میشه؟ باتشکر از شما

    • سلام امیر عزیز
      بله فروش فقط به صورت عمده است. برای اطلاع از قیمتها لطفا فرم موجود در سایت را کامل کنید تا مشاوران ما به زودی با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند.

  5. محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه.چطور میتونم ثبت سفارش کنم؟میشه راهنماییم کنید؟

    • سلام، وقت شما بخیر
      برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  6. سلام وقتتون بخیر ،خرید عمده از چه وزنی محاسبه میشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

    • سلام خانم خورسندی عزیز
      برای کسب اطلاعات لازم لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما