خرید عمده گل محمدی کاشان

خرید گل محمدی کاشان با عطر فوق العاده و خواص بی نظیری که دارد به صورت خشک شده و تازه می توان از فروش معتبری که ما معرفی می کنیم به صورت عمده و جزیی انجام داد. گل محمدی صادراتی در بسته بندی های ویژه و بهداشتی به سراسر کشور از طریق آنلاین مارکت ها و فروشگاه های معتبر ما با قیمت ارزان درحجم های دلخواه ارائه می شود.

خرید عمده گل محمدی کاشان

شرایط نگهداری از گل محمدی

شرایط نگهداری از گل محمدی گل محمدی که یک گل صورتی رنگ با عطر بی نظیر و خواص درمانی و دارویی زیادی که دارد در شهرهای مختلفی در کشور نهال آن کاشت و هرساله به مقادیر زیادی برداشت می شود. از گل محمدی علاوه بر گلاب گیری و گرفتن اسانس آن برای استفاده در صنایع مختلف به دلیل رایحه خوشبویی که دارد در صنایع دارویی نیز استفاده می شود.

گل محمدی به خاطر ظاهر زیبا و عطری که دارد در اکثر حیاط خانه ها نیز نهال آن کاشت می شود گل محمدی باید در برابر نور کامل آفتاب قرار بگیرد برای اینکه نور کامل آفتاب را جذب کند بهتراست نهال آن جدا از بقیه درختان کاشته شود زیرا اگر نور کافی به آن نرسد گل محمدی پرپر شده و دیگر قابل چیدن نیست.

گل محمدی باید در شرایط اب هوایی نه گرم و نه سرد نگه داری شود و رطوبت مناسبی را دریافت کند و بهترین شرایط برای پروش آن آب وهوای معتدل است خاک مناسب برای نگه داری گل محمدی بسیار مهم است که باید کامل زهکشی شود در غیر این صورت باعث از بین رفتن ریشه آن می شود هچنین باید خاک دارای مواد مقوی و معدنی کافی باشد که می توان از کودهای طبیعی برای تقویت خاک استفاده کرد و خاک را از هرچه گیاه و علف هرز پاک نمود.

آبیاری گل محمدی باید به طور منظم مخصوصا در سال های اولیه کاشت نهال آن انجام شود که رطوبت و اب کافی به خاک برسد هرس کردن سالیانه گل محمدی باعث افزایش گل دهی و تقویت و بارو بودن آن می شود.

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت گل محمدی

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت گل محمدی بوته و نهال گل محمدی هرچند در مقابل کم آبی مقاوم است ولی آبیاری به موقع و مناسب مخصوصا در زمان غنچه دهی و گل دهی در میزان بالا بردن کیفیت رنگ و بوی گل بسیار موثر است، خاک حاصلخیز و زهشکی مناسب از شرایط زمینه ساز برای گل محمدی با کیفیت است.

دمای مناسب و درجه حرارت شب و روز تاثیر زیادی در به موقع رسیدن و باز شدن گل ها دارد که گرمای خشک و اختلال در زمان باز شدن گل و پایین آمدن کیفیت اسانس گل محمدی می شود. نور کافی و تابش مستقیم نور آفتاب از شرایط مناسب برای رشد کافی گل محمدی بوده که تجربه ثابت کرده گل محمدی در مقابل نور شدید و مستقیم افتاب مقاوم بوده ایجاد سایه بر سرگل باعث اثر خوبی ندارد و باعث پایین امدن کیفیت گل می شود هرچه باغ های گل بر ارتفاعات پرورش بیابد باعث کیفیت در بالا بردن اسانس گل می شود

سفارش گل محمدی کاشان

سفارش گل محمدی کاشان گل محمدی یکی از گل های پرفروش که به دلیل خواص درمانی زیادی که دار مورد استقبال افراد زیادی است که علاوه بر گل تازه که برای گلاب گیری از آن استفاده می شود از گل محمدی خشک شده را برای تزیین و استفاده در فصول دیگر سال استفاده فراوانی می شود. در اکثر شهرهای کشور بوته های گل محمدی به چشم می خورد ولی شهر کاشان به عنوان مرکز اصلی این گل شناخته شده و سالانه مقادیر زیادی از این گل برداشت می شود و به روش سنتی مورد گلاب گیری قرار می گیرد.

برای سفارش گل محمدی به صورت تازه و خشک شده یا فراوده های دیگر آن میتوان به مراکز فروش اصلی آن که در شهر کاشان دایر است از طریق حضوری یا اینترنتی مراجعه کرد و این محصول را به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب در حجم دلخواه خریداری کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما