مرکز پخش گلاب صادراتی ایران

گلاب، جز عرقی یات می باشد، که علاوه بر استفاده خوراکی، خواص درمانی زیادی دارد. این فواید مهم، فقط در گلاب هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، یافت می شود. از آنجایی که گلاب خاصیت های زیادی دارد، در درمان بسیاری از بیماری ها و درد ها بسیار موثر است. گلاب، عصاره گل سرخ است، که به آن گل محمدی نیز گفته می شود. این گل، در اواسط بهار رشد و پرورش می یابد. گلاب دارای طبیعتی گرم است، مصرف آن برای همه افراد توصیه شده و عوارض خاصی ندارد. مرکز پخش گلاب صادراتی، همواره سعی بر آن دارد، که بهترین گلاب را با کیفیت بالا و در بسته بندی های متنوع، به کشورهای دیگر صادر کند. صادرات گلاب، علاوه بر ارزآوری برای کشور، زمینه اشتغال افراد زیادی را در این حرفه فراهم نموده است. 

مرکز پخش گلاب صادراتی ایران

جایگاه گلاب ایران در بازار جهانی

جایگاه گلاب ایران در بازار جهانیایران، از جایگاه ویژه ای در جهت عرضه گلاب صادراتی در جهان برخوردار است. به طوری که هر ساله حجم قابل توجهی از این فرآورده پرخاصیت، به کشورهای مختلف صادر می گردد. گلاب صادراتی ایران، از محبوبیت زیادی در کشورهای گوناگون بهره می برد. افراد بسیاری در نقاط مختلف جهان، خریدار گلاب ایرانی هستند. البته گلابی که از کیفیت بالایی برخوردار و طبیعی باشد. 

در ایران، شهر کاشان نقش بسزایی در تولید و تهیه گلاب دارد. کارخانجات مختلف در این شهر، در فصل گلاب گیری، بهترین گلاب را تولید و در بازارهای داخلی و جهانی عرضه می کنند. ناگفته نماند، بعضی از شهرها به طور پراکنده اقدام به گلاب گیری می کنند، اما حرف اول را در صنعت گلاب گیری، شهر کاشان می زند. اکثر مردم کاشان، در زمینه گلاب گیری اشتغال دارند. با توجه به حجم وسیع صادرات گلاب، درآمد ارزی قابل توجهی نصیب کشور شده است. در حال حاضر کشورهای زیادی، از جمله فرانسه، آلمان، کشورهای حوزه خلیج فارس، مالزی، کانادا و آمریکا و غیره، خریدار گلاب صادراتی و مرغوب ایران هستند. هر ساله تورهای مختلفی، با ایام فصل گلاب گیری برگزار می گردد، که هدف از این تورها، جذب سرمایه گذاران خارجی و آشنایی آن ها با نحوه گلاب گیری می باشد. خوشبختانه این امر مثمر ثمر واقع شده و امروزه افراد زیادی از کشور های خارجی، برای خرید این فرآورده به ایران سفر می کنند. 

مشخصات بهترین گلاب صادراتی ایران

مشخصات بهترین گلاب صادراتی ایراندر حال حاضر، گلاب تولید شده در ایران، یکی از ممتازترین و مرغوب ترین گلاب ها می باشد، که علاوه بر خاصیت های خوراکی و بهداشتی، دارای فواید دارویی بسیاری است. بهترین گلاب صادراتی، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که منجر به استفاده افراد بی شماری در سراسر دنیا شده است. 

گلاب، از طریق تقطیر آب و گل محمدی بدست می آید. در قدیم و به روش سنتی،با استفاده از یک دیگ و پارچ، گلاب را تولید می کردند. به این ترتیب که بخار بدست آمده از طریق لوله های باریک وارد پارچ شده و بر اثر سرد شدن، تبدیل به مایع یا همان گلاب می شود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کارخانجات زیادی، در زمینه گلاب گیری به روش صنعتی فعالیت دارند. گلاب اصل، دارای رنگی روشن بوده و بدون ناخالصی است. طعم گلاب، با توجه به میزان استفاده شده از گل محمدی در طی فرآیند گلاب گیری، مایل به تلخی است، به طوری که هر چه حجم گل بیشتر باشد، بنابراین تلخی گلاب بیش تر است. از این طریق می توان تشخیص داد، که کیفیت گلاب در چه حدی است و اصل بودن آن را متوجه شد. 

خرید عمده گلاب صادراتی

خرید عمده گلاب صادراتیخرید گلاب صادراتی، در بازار های داخلی و جهانی به صورت عمده انجام می شود. زیرا قیمت نهایی، بسیار مناسب تمام می شود،و صرفه اقتصادی بالایی دارد. عوامل مختلفی بر قیمت این فرآورده تاثیر گذار است، از جمله می توان به کیفیت محصول، نوسانات بازار و همچنین رقابت میان تولید کنندگان اشاره کرد. باید در نظر داشت، که گلاب در حجم های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. بنابراین بسته به حجم، از قیمت متفاوتی برخوردار است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما