مرکز فروش گلاب قمصر کاشان

مرکز فروش گلاب کاشان به صورت تخصصی انواع این محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. با توجه به تنوع تولید گلاب از نظر کیفیت و میزان خلوص آشنایی با هر کدام می تواند در انتخاب ارقام سفارشی تاثیرگذار باشد. از آنجایی که قمصر یکی از بزرگترین قطب های تولیدی این محصول است، به بررسی انواع گلاب تولید شده در این منطقه می پردازیم.

مرکز فروش گلاب قمصر کاشان

بهترین بسته بندی برای گلاب عمده

بهترین بسته بندی برای گلاب عمده گلاب از عرقیات بسیار پرمصرف است که به صورت عمده و بسته بندی در بازار خرید و فروش می شود. مصرف کنندگان نهایی برای تهیه این محصول می توانند ارقام بسته بندی در بطری های پلاستیکی یا شیشه ای با وزن های 900 گرمی و یک تا چهار لیتری را انتخاب و خریداری کنند.

علاوه بر کیفیت گلاب، بسته بندی دقیق و استاندارد آن نیز برای خریداران عمده حائز اهمیت است. به صورت رایج انواع گلاب عمده و فله ای در دبه های پلاستیکی 20 لیتری بسته بندی و عرضه می شوند. با این حال در صورت سفارشات صادراتی و تقاضای خریدار برای عرضه فله این محصول، بسته بندی گلاب به صورت بشکه های 200 لیتری نیز رایج است.

ظروف بسته بندی پلاستیکی یکی از بهترین گزینه ها برای عرضه گلاب صنعتی یا خانگی به بازار فروش است. دلیل این امر عدم انعکاس تابش نور خورشید در بطری های پلاستیکی و جلوگیری از کاهش کیفیت گلاب ها به ویژه عطر و بوی آنها است. بر خلاف بطری های شیشه ای، ظروف بسته بندی پلاستیکی این قابلیت را دارند که در محیط های مختلف، کیفیت اولیه گلاب را حفظ کنند.

آشنایی با انواع عیار گلاب

آشنایی با انواع عیار گلاب در شیوه های سنتی و خانگی تولید گلاب از معیارهای مختلفی برای سنجش کیفیت و میزان خلوص این محصول استفاده می کنند. یکی از کلمات رایج و پرکاربرد در این حوزه، عیار گلاب است که به معنی میزان گل محمدی استفاده شده در فرآیند گلاب گیری می باشد. به این معنی که هر چقدر حجم گل برای گلاب گیری بیشتر باشد به همان میزان کیفیت یا عیار محصول نهایی نیز افزایش می یابد.

بر اساس عیار گلاب، می توانیم به محصولاتی فرآوری شده از گل محمدی مانند گلاب دو آتیشه، سه آتیشه و گلاب معمولی اشاره کنیم. اگر برای تولید گلاب از 30 کیلوگرم گل محمدی استفاده شود و حجم آب نیز کمتر باشد، گلاب تولیدی را عیار 30 می نامند که در بازار با نام دو آتیشه نیز شناخته می شود.

البته شیوه های تولیدی نیز متناسب با هدف از تولید گلاب متغیر است. به عنوان مثال برای تهیه گلاب سه آتیشه به جای استفاده از آب، گلاب تولیدی را با گل محمدی در دیگ های مسی مخلوط می کنند که کیفیت محصول نهایی فوق العاده زیاد است. انواع گلاب های تولیدی با این شیوه معمولاً قیمت و نرخ فروش بالاتری نسبت به ارقام معمولی و ترکیب شده با آب دارند.

شرکت پخش گلاب قمصر کاشان

شرکت پخش گلاب قمصر کاشان از اواسط فصل بهار تولید گلاب خانگی و صنعتی در قمصر نیز شروع می شود. در این منطقه به واسطه وجود باغاهای وسیع پرورش گل محمدی شاهد رونق تولید گلاب با درجات کیفی مختلف هستیم. عمده مصارف گلاب قمصر کاشان معمولاً عرضه ارقام تولیدی به بازار داخلی و خارجی جهت مصارف عمومی است.

با این وجود تهیه اسانس، عصاره و حتی تولید گلاب درجه دو و سه با هدف توزیع به کارخانجات تولید مواد غذایی و شرکت های داروسازی و لوازم آرایشی بهداشتی رواج زیادی دارد. با توجه به تنوع تولید گلاب در کاشان و منطقه قمصر، اطمینان از کیفیت این محصولات به ویژه جهت صادرات حائز اهمیت است.

فروشندگان این مرکز به عنوان بزرگترین بازار و مرکز فروش گلاب کاشان برای پخش مستقیم و تامین انواع گلاب تولیدی در طول سال آماده همکاری با خریداران عمده هستند. جهت استعلام قیمت ها و آگاهی از درجات کیفی گلاب می توانید با مشاوران فروش و نمایندگان پخش در مراکز استان ها ارتباط مستقیم داشته باشید.