قیمت خرید گلاب اصل

خرید گلاب اصل از مراکز اصلی فروش انواع عرقیات گیاهی ممکن شده است که در آن فروشندگان باتجربه و متعهدی به کار عرضه انواع گلاب مشغول هستند. میزان خلوص گلاب با توجه به حجم گلبرگ ها در مقایسه با آب مورد استفاده در مرحله جوشاندن سنجیده می شود. به عنوان مثال گلاب 30 درصد، یک نمونه از گلاب سبک است. از گلاب علاوه بر عطر و رایحه دلپذیری که دارد، به عنوان یک داروی گیاهی هم استفاده می شود. مصرف گلاب ناشتا برای معده بسیار مفید بوده و کارکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

قیمت خرید گلاب اصل

فاکتور های مهم در خصوص صادرات گلاب اصل

فاکتور های مهم در خصوص صادرات گلاب اصل در برخی از شهرهای کشور عزیز ما، تولیدکنندگان توانمند و باتجربه به کار گلاب گیری مشغول هستند و بهترین اسانس را از گلبرگ های گل محمدی به دست می آورند. گلاب علاوه بر عطر خوشی که داشته و برای موارد متعددی مانند صنایع کیک و شیرینی پزی، عطرسازی، تهیه دسر، شربت و … به کار گرفته می شود، دارای خواص دارویی بسیاری می باشد که مورد توجه مصرف کنندگان قرار دارد. اغلب مشتریان خارجی، به دنبال استفاده از گلاب در صنایع شیرینی پزی و عطرسازی هستند.

صادرکنندگان موفقی در حوزه ارسال گلاب خالص به دیگر کشورهای جهان فعالیت می کنند که طی سال ها فعالیت، به اعتبار خوبی دست یافته و هم اکنون حجم اصلی مشتریان خارجی، با گلاب ایران آشنا شده و خواستار خرید آن هستند. برای صادرات گلاب باید چند فاکتور مهم را مد نظر قرار داد که عبارتند از:

  • کیفیت: بدون شک مشتری خواستار دریافت محصولی کاملا خالص و با کیفیت بالا است. هرگونه تقلب در کار گلاب گیری و فروش محصول بی کیفیت در بازارهای خارجی، موجب از دست رفتن اعتبار کشور در تولید بهترین گلاب خواهد شد.
  • بهداشتی و استاندارد: برای صادرات گلاب حتما از نمونه هایی که دارای مهر استاندارد و تاییدیه های بهداشتی از سازمان های مربوطه هستند، استفاده می شود.
  • بسته بندی مناسب: یکی از مهم ترین فاکتورها در صادرات گلاب یا هر محصول دیگری، بسته بندی مناسب، زیبا و استاندارد آن است. محصول نباید در مسیر انتقال دچار افت کیفیت شود.
  • دریافت مجوز: صادرکنندگان حتما از کشور مقصد مجوزهای رسمی را برای وارد کردن گلاب دریافت می کنند. در غیر این صورت اجازه ترخیص کالا از گمرک داده نمی شود.

بهترین بسته بندی گلاب برای حفظ کیفیت

بهترین بسته بندی گلاب برای حفظ کیفیت گلاب را می توان در شیشه های پلاستیکی و یا شیشه ای بسته بندی کرد. عوامل متعددی هستند که تعیین می کنند کدام نوع بسته بندی برای گلاب اصل مناسب تر است. بسته بندی این محصول از آن جهت دارای اهمیت زیادی است که گلاب یک مایع معطر بوده و نباید حتی با گذشت زمان طولانی هم کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. گلاب در حجم عمده را داخل گالن های پلاستیکی ذخیره سازی می کنند که دارای درب بوده و به خوبی مانع از نفوذ هوا می شود.

گاهی برای صادرات گلاب درجه یک و غلیظ در حجم اندک، از ظروف شیشه ای شیک و زیبا استفاده می کنند. به عنوان مثال 40 گرم گلاب خالص را داخل شیشه های کوچک که داخل جعبه ای قرار داده شده به بازارهای خارجی ارسال می کنند. نکته مهم در بسته بندی گلاب، غیرقابل نفوذ بودن درب، شفاف بودن بدنه و داشتن مشخصات صحیح مانند تاریخ تولید و انقضاء بر روی بدنه است.

شرکت صادرات گلاب اصل

شرکت صادرات گلاب اصل شرکت صادرات گلاب اصل، این محصول را فقط از تولیدکنندگان معتبر و خوشنامی تهیه می کند که خلوص گلاب تولید شده توسط آن ها مورد آزمایشات دقیق قرار گرفته و به تایید بازرسان نظارتی رسیده باشد. چنین محصولی دارای عطر قوی و ماندگار بوده و به دلیل خلوص بالا، در مدت طولانی تری قابلیت نگهداری خواهد داشت. صادرکنندگان با خرید عمده گلاب، در هزینه ها صرفه جویی کرده و آن را با قیمت پایین تری در مقایسه با خریدهای جزئی از فروشنده دریافت می کنند.

قیمت گلاب صادراتی با توجه به نوسانات نرخ ارز، حجم سفارش و درجه خلوص گلاب تعیین خواهد شد. ارائه محصول باکیفیت و اصل به مشتریان خارجی، بهترین تبلیغ برای گلاب ایران است، به طوری که هم اکنون این محصول در بازارهای بین المللی بی رقیب مانده و خریداران فقط مایل به خرید گلاب ایرانی هستند.