فروش بهترین گلاب دو آتیشه در ایران

گلاب دو آتیشه نوع خاصی از گلاب است که اطلاق نام دو آتشه به دلیل نوع خاص تولید آن می باشد. این نوع گلاب پس از این که از گل های محمدی یک بار گلاب گرفته شد، با افزودن گلاب به جای آب به گل، گلابی با درجه خلوص بالا به دست می آید که به آن دو آتشه گفته می شود. بنابراین مهمترین مشخصه گلاب دو آتشه استفاده از گلاب به جای افزودن آب به گل است. محصولی که به این ترتیب به دست می آید از انواع گلاب با کیفیت بوده و بر روی قوطی های حاوی گلاب نیز عنوان دو آتشه درج شده است. 

فروش بهترین گلاب دو آتیشه در ایران

چرا به گلاب دو آتیشه می گویند؟

چرا به گلاب دو آتیشه می گویند؟	گلاب نوعی محصول و فرآورده پر خاصیت گیاهی است که پس از شربت سکنجبین پر مصرف ترین و شناخته شده ترین نوع عرق گیاهی می باشد. گلاب که از گل های تیره رز به دست می آید و حاصل عملیات تقطیر و میعان است، با کیفیت های مختلفی تولید می شود که همین عاملی برای تفاوت قیمت آن می باشد. 

مناطق خاصی از ایران مانند ناحیه قمصر کاشان قطب و مرکز تولید گلاب ناب ایرانی می باشند که آوازه ای جهانی داشته و در بازار های کشور های دیگر به چشم می خورد. از این رو از گلاب اصیل ایرانی برای متبرک کردن اماکن مذهبی و زیارتگاه ها به ویژه خانه مقدس خدا و کعبه استفاده می شود.

در این بین گلاب دو آتیشه نوع خاصی از گلاب است که برای تولید آن به جای افزودن آب به گل از خود گلاب اصل  استفاده می شود. به طور قطع محصولی که به این ترتیب به دست آید غلظت و درجه خلوص بالایی داشته و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. ضمن این که به دلیل غلظت مناسب میزان استفاده از آن نیز کمتر می شود.

بهترین روش برای تشخیص گلاب اصل

بهترین روش برای تشخیص گلاب اصلاز آن جا که گلاب ممکن است توسط سودجویان و به روشی غیر استاندارد و بهداشتی تهیه شود، از این رو خریداران گلاب برای تهیه این محصول لازم است که مشخصات گلاب با کیفیت را از انواع بی کیفیت آن تشخیص داده و سپس به مراکز و فروشگاه های سطح شهر برای خرید گلاب اقدام نمایند.

مهمترین و بهترین روش برای خرید گلاب مرغوب و با کیفیت در نظر گرفتن موارد زیر است:

  • خرید از فروشگاه های معتبر صورت گیرد.
  • در هنگام خرید به علامت مهر استاندارد و نشانه سیب سلامت که کیفیت بالای این کالا را نشان می دهند، توجه شود.
  • گلاب خوب و مرغوب نشانه هایی دارد که به خوبی می توان آن را از انواع بی کیفیت تشخیص داد.
  • ظاهر گلاب بی رنگ و شفاف است و افزون بر این ها، گلاب تلخ مزه است که هر چه تلخ تر باشد، کیفیت بالاتری دارد.
  • دیگر این که گلاب خوب فاقد هر گونه مواد رسوب کننده و ناخالصی بوده و با وجود تلخی، تند مزه نیست.

با توجه به موارد فوق می توان بهترین نوع گلاب را از بازار تهیه کرد. 

خرید گلاب دو آتیشه با قیمت مناسب

خرید گلاب دو آتیشه با قیمت مناسبهمان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، گلاب دو آتیشه نوعی محصول خاص از گلاب است که غلظت مشخص داشته و عنوان دو آتیشه نیز بر روی قوطی و ظروف حاوی گلاب نیز درج شده است. 

برای خرید گلاب با قیمت مناسب در صورت نیاز به خرید یک جا و تعداد زیاد، مراجعه مستقیم به تولید کننده و مذاکره در مورد نحوه خرید و مقدار آن و همچنین قیمت، مهمترین مواردی است که از سوی خریداران و فروشندگان صورت می گیرد. 

گلاب با کیفیت محصولی است که ماندگاری بالایی دارد و حتی پس از گذشت مدت زمان خاص نیز کیفیت و طعم خود را از دست نمی دهد. بنابراین افراد در زمان خرید بهتر است از با کیفیت ترین برند های تولید کننده که کیفیت تولیدات آنها از سوی مشتریان به اثبات رسیده است، خرید خود را انجام دهند.

1

  1. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم و جنسی دقیقا مطابق با ابعاد وزیبایی مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما