فروش اسانس گل محمدی درجه یک

فروش اسانس گل محمدی درجه یک با هدف استفاده در صنایع عطرسازی، داروسازی و یا صنایع غذایی انجام می گیرد. اسانس گل محمدی درجه ۱ را از گل های باکیفیت و تازه به شیوه ای کاملا ارگانیک تولید می کنند که دارای عطر قوی و ماندگاری می باشد. اسانس گل محمدی طبیعی دارای مشتریان زیادی خارج از مرزها است و هر ساله حجم قابل توجهی از این محصول به دیگر کشورهای جهان صادر می شود. اسانس گل محمدی ممتاز علاوه بر عطر دلپذیر، دارای خواص درمانی فراوانی هم می باشد.

فروش اسانس گل محمدی درجه یک

معرفی بهترین اسانس گل محمدی

معرفی بهترین اسانس گل محمدی کشور ما یکی از تولیدکنندگان مطرح گل محمدی در جهان است که برای تهیه گلاب و اسانس گیری مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی از شهرها و استان های کشور مانند کاشان و اصفهان، بهترین نمونه از گل های محمدی پرورش داده می شود که برای اسانس گیری مناسب بوده و به شیوه های سنتی و یا‌ کارخانه ای تولید می شود. اسانس گل محمدی از گلاب غلیظ تر و دارای خلوص بالاتری است. به همین دلیل قیمت گران تری دارد.

اسانس گل محمدی را هم به شیوه تبخیر گلبرگ های این گل و سپس میعان بخارات حاصل به دست می آورند، با این تفاوت که حجم گلبرگ ها در مقایسه به آبی که برای جوشاندن استفاده شده، بیشتر می باشد. برای این منظور به حجم بالایی از گلبرگ نیاز است و چه بسا از صد کیلوگرم گلبرگ، فقط بتوان به اندازه چند سی سی اسانس تولید کرد. بهترین اسانس گل محمدی دارای ویژگی هایی است که به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • غلظت: اسانس از گلاب غلظت بالاتری دارد. به واسطه همین غلظت بالا، فقط حجم اندک اسانس برای تهیه مقدار زیادی عطر کفایت می کند.
  • زلال بودن: اسانس مرغوب و درجه یک کاملا زلال و شفاف است. هیچ ذرات معلقی در اسانس درجه ۱ مشاهده نمی شود.
  • رایحه قوی: عطر به مشام رسیده از اسانس چند برابر بیشتر از گلاب است. این رایحه دلپذیر ماندگاری بالایی در محیط دارد.

بهترین زمان برای تولید اسانس گل محمدی

بهترین زمان برای تولید اسانس گل محمدی باغداران پرورش دهنده گل محمدی، در ماه اردیبهشت و نیمه نخست خرداد به کار جمع آوری گلبرگ های این گل مشغول می شوند. بهترین زمان برای چیدن گل محمدی، صبح زود و قبل از آنکه گرمای خورشید بر روی گلبرگ ها تابیده شود، می باشد. با درآمدن آفتاب و گرم شدن هوا در طول روز، گل محمدی به طور طبیعی مقداری از رایحه خوش خود را در فضا پراکنده می کند. شاید دلیل این کار، محافظت گیاه از گلبرگ ها در برابر گرمای روز باشد.

به همین دلیل پیش از شروع روز، گلبرگ ها جمع آوری می شوند تا عطر خود را به طور کامل حفظ کرده باشند. مرحله بعد، رساندن گلبرگ ها به کارخانه یا کارگاه مخل اسانس گیری است که بدون اتلاف وقت انجام می‌گیرد. برای اسانس گیری فقط از گلبرگ های تازه و با طراوت استفاده می شود و در این مورد، گل محمدی خشک شده هیچ کارایی ندارد. اگر مرحله اسانس گیری دیر آغاز شود، فرآیند تخمیر در گلبرگ ها رخ داده و بافت لطیف آن ها دچار آسیب جدی خواهد شد.

کار اسانس گیری به روش سنتی بسیار دشوار خواهد بود زیرا برای تهیه یک لیتر اسانس به خدود چهار تن گلبرگ نیاز است و سرعت کار در روش های سنتی به اندازه ای نیست تا از تمامی گلبرگ ها در زمان کوتاهی اسانس گیری شود.

قیمت اسانس گل محمدی درجه یک

قیمت اسانس گل محمدی درجه یک قیمت اسانس گل محمدی درجه یک بسیار بالا بوده و کارخانه های معدودی توانایی تولید با کیفیت آن را دارند. این اسانس در سطح وسیع برای صنعت عطرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. نوسانات نرخ ارز در بازار، خلوص و کیفیت اسانس، حجم سفارش و فصل خرید از مهم ترین فاکتورهای قیمت گذاری اسانس گل محمدی محسوب می شوند. فروش این اسانس در بازارهای جهانی، با استقبال گسترده ای همراه بوده و یک کالای صادراتی ارزشمند به حساب می آید.

برای خرید اسانس گل محمدی ممتاز باید به فروشندگان معتبر این حوزه مراجعه شود تا محصولی اصل و با کیفیت را به قیمت مناسب خریداری کرد.