فروشنده انواع اسانس گلاب

خرید و فروش اسانس  گلاب به صورت بسته های یک کیلویی و بیست و پنج کیلویی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد به روش جزئی و کلی و برای مصرف خوراکی و صنعتی استفاده می‌شود و همچنین حجم زیادی از این تولیدات برای صادرات به کشورهای اروپایی استفاده می‌شود.

اسانس گلاب را می‌توان هم از عطاری ها و داروخانه ها و نمایندگی های فروش کارخانه های تولید کننده و همچنین به صورت اینترنتی و از فروشگاه های آنلاین در برند ها مختلف تهیه کرد.

قیمت اسانس گلاب با توجه به کیفیت آن متفاوت است.

فروشنده انواع اسانس گلاب

اسانس گلاب چیست؟

اسانس گلاب چیست؟گلاب مایع خوشبو و غلیظ است که از تقطیر برگ های صورتی و سرخ گل محمدی به صورت کاملا ارگانیک به دست می آید و اسانس گلاب را از گلاب بدست آمده میگیرند.

اسانس گلاب ترکیباتی معطر و به صورت روغن های فرار و بی رنگ است که دارای بوی بسیار قوی هستند و اسانس های خالص بدون رنگ می باشد.

اسانس گل گلاب قیمت بسیار زیادی دارد به این دلیل که برای تولید یک لیتر اسانس گلاب حدوداً چهار تن برگ گل استفاده می‌شود.

تولید  اسانس گلاب به روش های زیر انجام می‌شود:

. عطر گیری به وسیله روغن های جاذب

. استفاده از حلال ها

. تقطیر با آب، آب و بخار آب

 گلاب از نظر میزان اسانس به سه دسته سبک و متوسط و سنگین تقسیم می‌شود.

اسانس گلاب سبک: این گلاب غلظت و عطر کمتری دارد و همچنین قیمت پایین تری نسبت به گلاب سنگین دارد ولی باز هم برای مصرف خانگی مناسب است و اولین اسانسی است که می‌توانیم از گلاب گیری گلاب اول بگیریم.

اسانس گلاب متوسط: وقتی که گلاب گیری مدل اول دوباره در چرخه اسانس گیری قرار می‌گیرد، اسانسی با کیفیت بالاتر به نام اسانس گلاب متوسط بدست می‌آید که ارزش و میزان مواد موثر آن درجه بالاتری دارد.

اسانس گلاب سنگین:به آن اسانس مطلق گل محمدی هم گفته می شود که از  ترکیب دو اسانس سبک و متوسط بدست می‌آید که به
  غلظت بالا و کیفیت بسیار مناسبی دارد و بیشتر برای صادرات استفاده می‌شود. 

کاربرد های اسانس گلاب

کاربرد های اسانس گلابانواع اسانس گلاب با هدف خوراکی و غیر خوراکی بودن تهیه می‌شوند که نوع خوراکی آن در صنعت تولید مواد غذایی و شیرینی پزی و چاشنی برای پخت غذا، محصولات رژیمی و خوشبو کردن خوراکی ها استفاده می‌شود و نوع غیر خوراکی آن در لوازم آرایشی و بهداشتی ، داروها و عطرها و صنعت پارچه و در برخی موارد برای خوشبو کردن مواد شوینده و خاصیت ضد عفونی کنندگی مورد استفاده می‌باشد.

اسانس و گلاب حاصل از گل محمدی در رفع مواردی مانند افسردگی، بی خوابی، فشار روحی، خشکی، پیری و حساسیت پوست، بهبود زخم های پوستی و رگ به رگ شدن و عفونت های ویروسی و باکتریایی نیز موثر است.

اسانس گلاب دارای طبع گرم است و برای درمان سرد مزاجی و تقویت قوای جسمی نیز موثر است.

مشاوره خرید اسانس مرغوب از تولیدکننده

مشاوره خرید اسانس مرغوب از تولیدکنندهمشاوره خرید اسانس مرغوب به روش اینترنتی و مستقیم ممکن است:

در بعضی شهر ها مرکز هایی برای مشاوره خرید وجود دارد که افراد با مراجعه مستقیم به این مراکز از مشاوره آنها استفاده می‌کنند و با توجه به بودجه ای که دارند خرید خود را انجام می‌دهند

و برخی دیگر با استفاده از سایت های معتبر این محصولات را سفارش می‌دهند.

تولید اسانس گلاب در ایران به خصوص در شهر های قمصر و کاشان و میمند و داراب زیاد است به طوری که ایران  تبه اول جهانی گل محمدی را دارد و به دلیل تولید زیاد اسانس، میزان خلوص آن و همچنین کیفیت آن در صنعت بسته بندی و چای کیسه ای و دمنوش ها درجه های مختلفی دارد و قیمت بعضی از آنها پایین و به صرفه است و همچنین قیمت خرید اسانس گلاب در بعضی از فصل های سال مثل بهار که گل های زیادی برداشت میشود به خاطر حجم زیاد تولید پایین می‌آید و بهترین موقعیت برای خریداران است البته حجم زیاد تولید در قیمت جهانی آن تاثیر زیادی ندارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما