سایت فروش گلبرگ گل محمدی خوراکی

گل محمدی یکی از انواع گل رز می باشد که بسیار پرطرفدار و پرخاصیت است و از دیرباز در کشورمان کشت و تولید می شود از گلبرگ گل محمدی خوراکی، برای تهیه گلاب و شربت و همچنین پخت مربای گل محمدی استفاده می شود. این محصول خوش رنگ و بو، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های فراوانی دارد که برای سلامت پوست و دیگر اعضای بدن بسیار مفید می باشد. به همین دلیل مصرف زیادی در کشور ما و در دنیا دارد. در واقع هرچه از فواید و مزایای این محصول بگوییم کم است. ولی در ادامه شما را بیشتر با گل محمدی آشنا خواهیم کرد.

سایت فروش گلبرگ گل محمدی خوراکی

درست کردن دم نوش با گلبرگ گل محمدی

درست کردن دم نوش با گلبرگ گل محمدییکی دیگر از مصارف گل محمدی، درست کردن دمنوش با استفاده از گلبرگ های آن است که همانطور که گفته شد خواص و مزایای خیلی زیادی دارد.

برای درست کردن دم نوش گل محمدی، هم می توانید از خشک شده آن و هم به صورت تازه استفاده کنید. به این صورت که ابتدا گلبرگ های گل محمدی به اندازه کافی را درون فنجان یا لیوان درب داری ریخته و آب گرم را در حد پر شدن لیوان، به آن اضافه کنید، سپس در لیوان را گذاشته و اجازه دهید خوب دم بکشد، هنگام مصرف می توانید یک قاشق عسل به آن اضافه کنید و از نوشیدن آن لذت ببرید.  البته اگر می خواهید کمی زودتر، دم نوش شما آماده شود، می توانید، گلبرگ ها یا غنچه خشک شده را درون قوری ریخته و بعد از اضافه کردن آب گرم، روی  سماور قرار دهید تا با استفاده از بخار سماور، زودتر دم بکشد.

از خواص دمنوش گل محمدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

  • موجب شفافیت پوست و از بین بردن لک ها و چروک پوست می شود.
  • برای بهبود مشکلات و بیماری های عصبی و همچنین کاهش استرس مفید بوده و بی خوابی را درمان می کند.
  • به دلیل داشتن ویتامین C، باعث تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن شده و سرما خوردگی را بهبود می بخشد.
  • برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش خوب بوده و بیماری های مربوط به معده را درمان می کند.
  • به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی، از بروز بیماری های التهابی مثل آرتروز و رماتیسم جلوگیری می کند.
  • آنتی اکسیدان های موجود در این دمنوش، برای جلوگیری و درمان بیماری های قلبی و عروقی مفید بوده و همچنین از بروز سرطان ها پیشگیری می کند.
  • به جهت داشتن خاصیت ضد باکتریایی، برای پیشگیری و درمان عفونت های مجاری ادراری مفید است.
  • موجب بهبود بیماری های کبد و ناراحتی های کلیه می شود. گل محمدی در کشور ما، بیشتر در استان کرمان، اصفهان و فارس تولید می شود که بهترین نوع گل محمدی، در شهر کاشان استان اصفهان  کشت و پرورش می یابد.     

عوارض جانبی مصرف گل محمدی

عوارض جانبی مصرف گل محمدیمصرف به اندازه از گل محمدی، عوارض و مضراتی نمیتواند داشته باشد مگر اینکه در مصرف آن زیاده روی کنید. در این صورت عوارضی مثل سر درد و حالت تهوع و احساس خستگی و گیجی، می تواند داشته باشد.

همچنین مصرف بیش از حد آن، به دلیل داشتن ویتامین C، ممکن است باعث ایجاد سنگ کلیه و همچنین به دلیل اینکه، مقادیر زیادی آهن جذب می کند، برای بیمارانی که دچار تالاسمی هستند، میتواند ضرر داشته باشد.

علاوه بر این موارد به دلیل اینکه خاصیت ملینی دارد، مصرف زیاد آن، موجب اسهال می شود.

فروشنده بهترین نوع گلبرگ گل محمدی

فروشنده بهترین نوع گلبرگ گل محمدیهمه ساله، انواع گل محمدی در مناطق مختلف کشور، کشت و پرورش می یابد که همانطور که گفته شد بهترین آن، گل محمدی کاشان است.

خوشبختانه فروش گلبرگ گل محمدی، به دلیل تولید انبوه آن در کشورمان، از رونق خوبی برخوردار می باشد و مراکز زیادی این محصول بی نظیر را از تولید کنندگان، از سر مزارع، خریداری کرده و با قیمت مناسب به معرض فروش می گذارند.

اگر می خواهید گل محمدی با کیفیت و مرغوبی خریداری کنید، می توانید به مراکز معتبری که این گلبرگ ها را از بهترین نوع، ارائه می دهند، مراجعه کنید و یا از طریق سایت های مربوط به فروش گل محمدی، اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما