خرید اسانس خوراکی گلاب با ارزانترین قیمت

در این مطلب ما قصد داریم در اسانس خوراکی گلاب، خرید اسانس گلاب و فروش اسانس خوراکی بپردازیم. گلاب مایعی که از گل رز خارج و بسیار معطر است و از اسانس های پرطرفدار کشور است و امروزه شهرستان کاشان بزرگترین تولید کننده در جهان است و بعد از کاشان استان فارس تولیدی های بزرگ و معتبری را دارد.

خرید اسانس خوراکی گلاب با ارزانترین قیمت

روش استخراج اسانس خوراکی

روش استخراج اسانس خوراکی

 انواع اسانس خوراکی سه گروه هستند. در اسانس های طبیعی مواد با یکی از روش های تقطیر، فشردن و استخراج با حلال بدست می آید. اسانس های شبه طبیعی، از ترکیب مواد اولیه معطر تولید می شوند و عطر آنها مانند اسانس های طبیعی است و اسانس های مصنوعی از مواد شیمیایی که شباهت زیادی به مواد طبیعی دارند تهیه می شوند. استخراج اسانس با تقطیر که از طریق بخارهای آب به قطره های آب که این فرآیند توی هوای سرد امکان پذیر است. روش تقطیر یکی از روش های سنتی است. در استخراج با حلال از حلال های شیمیایی مناسب استفاده می شود دیگ های مورد نظر را در محیط خلا قرار می دهند و به آنها حرارت لازم را می رسانند و مراحل آماده سازی که شامل از صافی گذراندن و عمل استخراج الکل در دمای محیط صورت می گیرد‌. استخراج به وسیله فشار سرد برای انواع مرکبات است و تحت وسایل مکانیکی که کوبیدن و له کردن را انجام می دهند و اسانس خارج می شود.

در هنگام استخراج برای به چند نکته کلیدی توجه کنید: گیاه مورد نظر را باید قبل از گل دادن چیده شود و از گل های که طبیعی رشد کرده اند و ماده شیمیایی در آنها کاربرد نداشته است استفاده کنید.

مصارف مختلف اسانس گلاب

مصارف مختلف اسانس گلاب

اسانس گلاب در موارد مختلفی استفاده می شود مانند: کاربرد آن در داروسازی و پزشکی این نوع اسانس در بعضی داروهای طب سنتی و شیمیایی استفاده می شود‌. چون گلاب باعث رفع خشونت صدا و ضد سرفه و خفقان گرم و درمان کننده روده و معده و درمان دل پیچه و درد طحال و کبد و سر درد و تقویت کننده چشم و نشاط آور و خاصیت ضد عفونی و یک نوع پاک کننده بسیار قوی برای پوست صورت است به همین خاطر در خیلی از کرم های دست و صورت استفاده می شود. کاربرد این اسانس در صنعت مانند بعضی از خمیر دندان ها و صابون ها و عطرها و فرآورده های خوراکی و تهیه آدامس ها و غیره کاربرد دارد. در مراسمات عزاداری به خاطر آرامش بخش بودن و رفع اثرات منفی پر کاربرد است و در مصارف مختلفی آشپزی در خانه بسیار پر کاربرد است و یکی از وسایل آشپزی محسوب می شود.

فروش انواع اسانس خوراکی

فروش انواع اسانس خوراکی

اسانس های خوراکی طی فرآیندهای مختلف و تحت شرایط خاص تولید می شوند و به صورت عمده به مراکز فروش و نمایندگی های این تولیدی ها فروخته می شود. فروش اسانس گلاب هم در این مراکز انجام می شود. اسانس های خوراکی نوعی اسانس هستند که بوی بسیار قوی دارند و با نام های مختلف مانند عطر مایه یا اسانس روغنی در بازار به فروش می رسد و برند های مختلف دارند اما مرکز اصلی تولید این اسانس ها شهر کاشان است. اسانس های خوراکی عطر انواع محصولات متنوع هستند و عطر و طعم واقعی آن محصول را دارند و در بسته های اورجینال بسته بندی می شوند و در بازار موجود هستند. کاربرد این اسانس ها برای طعم دار کردن محصولات غذایی است و کمتر محصولی پیدا می شود که در آن اسانس های خوراکی پیدا نشود. برای خریداری کردن این محصولات می توان به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کرد. خریدهای غیر حضوری یا اینترنتی امروز دارای رونق فراوانی است چونکه در این نوع خرید ها واسطه حذف می شوند و محصولات با تخفیفات ویژه ای به فروش می رسند.

2

  1. سلام. خسته نباشید ، ببخشید مگه خوده گلاب خواصش با اسانسش فرق داره؟ چه فرقی میکنه؟ جفتشون که حالت مایع دارند!!!!

    • سلام مهدی عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما