تولید عمده گلاب سنتی کاشان

گلاب جزء نوشیدنی های پر مصرف می باشد و خواص خوراکی، درمانی، آرایشی بالایی دارد. شهر کاشان بزرگترین تولید کننده گلاب در جهان می باشد که به صورت کاملا سنتی آن را تولید و به بازار ارائه می دهد. تولید عمده گلاب سنتی کاشان با استفاده از مواد اولیه درجه یک و وسایل پیشرفته انجام می گیرد.

تولید عمده گلاب سنتی کاشان

انواع مختلف گلاب سنتی کدامند؟

انواع مختلف گلاب سنتی کدامند؟ گلاب دارای انواع مختلفی می باشد و هر کدام از این گلاب ها به روش خاصی تولید می شود، انواع گلاب دارای مشخصات و ویژگی های متفاوتی بوده و کاربرد های گوناگونی دارند.

  • گلاب سنگین: برای تهیه این نوع از گلاب 80 لیتر آب را درون دیگ بزرگی ریخته و پس از به جوش آمدن 30 تا 35 کیلو گرم گل محمدی به آن اضافه می کنند، پس از انجام دادن عمل تقطیر 40 لیتر گلاب به دست می آید، که به آن گلاب سنگین می گویند، این نوع از گلاب غلظت و کیفیت خوبی داشته و برای مصارف خانگی بهترین گرینه است.
  • گلاب سبک: برای گلاب سبک باید 80 لیتر آب را درون دیگ بزرگی به جوش آورد و سپس 10 تا 20 کیلوگرم گل محمدی به آن اضافه کرد، با انجام دادن عمل تقطیر 40 لیتر گلاب به دست می آید. این از گلاب نسبت به گلاب سنگین غلظت و عطر کمتری داشته ولی برای مصارف خانگی استفاده می شود.
  • گلاب دو آتیشه: برای تهیه گلاب دو آتیشه مقداری مشخصی از گل محمدی را به گلاب اضافه کرده و فرآیند تقطیر را انجام می دهند، محصول به دست آمده گلا دو آتیشه نام دارد. این گلاب غلظت بالایی داشته و عطر و طعم آن تلخ و گس است.
  • گلاب سه آتیشه: با افزودن گل محمدی به گلاب دو آتیشه گلاب سه آتیشه به دست می آید. این گلاب در مصارف خاصی استفاده می شود و کمتر تولید می شود.

توزیع کننده عمده گلاب سنتی کاشان

توزیع کننده عمده گلاب سنتی کاشان گلاب کاشان یکی از معروف ترین گلاب ها بوده و در بازار داخلی و خاجی بسیار شناخته شده می باشد. این محصول پس از تولید در بسته بندی های متنوع و در وزن های مختلف قرار می گیرد و به بازار ارائه می گردد، گلاب کاشان علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز دارد.

توزیع کننده گلاب سنتی کاشان در شهر های بزرگ کشور فعالیت می کند و محصول مورد نظر را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. البته با در دسترس بودن اینترنت فروش گلاب کاشان به صورت مستقیم و غیر حضوری انجام می گیرد و با مراجعه به سایت های اینترنتی ما می توانید در کمترین زمان ممکن آن را تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما