بازار عمده اسانس گلاب جدید

در بازار عمده فروشی اسانس، اسانس گلاب جدید با قیمتی مناسب عرضه می شود. فروشندگان انواع اسانس ها اظهار دارند که فروش اسانس گلاب از انواع دیگر محصولاتشان بیشتر بوده و از فروش بالای این محصول بسیار راضی است.

اگر قصد خریدن اسانس را دارید می توانید با مراجعه حضوری مراکز پخش انواع اسانس این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

بازار عمده اسانس گلاب جدید

روش تولید اسانس گلاب

روش تولید اسانس گلابدر ادامه مطلب با ما همراه باشید تا روش تولید اسانس گلاب را برای شما توضیح دهیم. با آغاز فصل بهار گل های محمدی شروع به باز شدن می کنند و جلوه بسیار زیبایی را را به باغ می دهند، کشاورزان تا اوایل اردیبهشت این گل ها را چیده و برای گلاب گیری و اسانس گیری آماده می کنند.

ضمن این که باید بدانید کار برداشت گل تماما با دست بوده و نمی توان از هیچ نوع تجهیزات کمکی برای برداشت این محصول استفاده نمود.

گل های چیده شده را به کارگاه های سنتی برده و درآن جا در داخل دیگ های مسی بزرگ قرار می دهند و سپس روی آن ها آب ریخته و روی حرارت ملایم می گذارند تا آب درون آن تقطیر شود. 

پس از تقطیر دولایه در دیگ‌ شکل می گیرد که، لایه روی گل ها اسانس گل و لایه زیرین گل ها به گلاب تبدیل می شود. امروزه در ایران کارخانه های بسیاری به کار تولید و اسانس گیری گل های محمدی مشغول می باشند.

رونق کارخانه های تولیدی این محصول بالا می باشد به این دلیل که سالانه حجم بالایی از تولیداتشان به دیگر کشورها صادر می گردد. در کشورهای دیگر از اسانس گلاب برای تهیه عطر استفاده می شود به همین دلیل این کشورها از این محصول ایرانی استقبال می کنند.

در ایران در هر شهری می توان گل محمدی را پرورش داد و از آن گلاب و اسانس را تولید نمود. اما معروف ترین شهرهایی که در حال حاضر به این کار مشغول هستند، شهرهای کاشان و مشهد می باشند که سرانه تولید این محصول در این شهرها بسیار بالا می باشد.

مشخصات بهترین اسانس گلاب

مشخصات بهترین اسانس گلاباز مشخصات بهترین اسانس گلاب این است که اسانس گلاب خالص دارای طعمی تلخ و بوی بسیار دلپذیر می باشد. به طور کلی می توان گفت، اسانس گلابی که به صورت سنتی و در کارگاه ها تهیه می شود کیفیت بالاتر و مرغوبیت بیش تری دارد. 

دلیل کیفیت بالای اسانس گلاب سنتی این است که گل ها در طی چندین مرحله جوشیده و تقطیر می شوند و اسانس گل محمدی ناب و خالصی را تولید می نمایند.

از اسانس این گل در کشورهایی مانند روم که دارای عطرهایی معروف است، در صنعت تولید انواع عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. این کشور جزء خریداران پر و پا قرص اسانس گلاب ایرانی می باشد. محصولات تولید شده در ایران بدون هر گونه ناخالصی  بوده به همین دلیل همیشه طرفداران خارجی بسیاری نیز دارد.

فروش با کیفیت ترین اسانس گلاب

فروش با کیفیت ترین اسانس گلاب نمایندگی های فروش باکیفیت ترین اسانس گلاب، این محصول را در قوطی هایی با اندازه های متفاوت به فروش می رسانند. اگر شما خریدار این محصول می باشید می توانید با مراجعه به این نمایندگی خرید اسانس گلاب با حجم بالا از تخفیفات فروش این محصول بهره مند گردید. 

همچنین می توانید با مراجعه به سایت فروش این کالا علاوه بر خرید آسان آن در منزل با خواص بی نظیر این اسانس نیز آشنا شوید.

از جمله خواص این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اسانس و گلاب این گل برای زیبایی پوست و مو بسیار کاربرد دارد. امروزه در بیش تر کارخانه های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی از این محصول برای تولید انواع ماسک صورت و کرم استفاده می کنند. 

از خواص دیگر این اسانس می توان به خاصیت آرامبخش بودن آن اشاره کرد که شما حتی با بوییدن این محصول به آرامش خواهید رسید.

استفاده طولانی مدت از این محصول خطر ابتلا به آلزایمر را در سنین پیری کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما