فروش مرغوب ترین گلاب سنگین

کاشان شهر اصفهان منبع تولید گلاب می باشد. گلاب کاشان مشهور ترین و پر فروش ترین گلاب داخل کشور می باشد. گلاب از گل محمدی و به وسیله جوشاندن و عرق گیری به دست می آید که این عرق گیری با آب را گلاب سبک گویند و عرق گیری با گلاب را گلاب سنگین یا دو آتیشه گویند. این محصول در بازار های مختلف به فروش میرسد.

فروش مرغوب ترین گلاب سنگین

منظور از گلاب سنگین چیست ؟

منظور از گلاب سنگین چیست	؟	برای برداشت گل های محمدی باید صبح قبل از طلوع خورشید اقدام به چیدن گل ها کرد، چون تابش نور خورشید از عطر گل ها کاسته و باعث کاهش کیفیت گلاب تولیدی می شود. 

وقتی گل ها چیده شد آنها را به کارگاه های عرق گیری میبرند تا از آنها گلاب گرفته شود. موقع عرق گیری حدود ۸۰ لیتر آب درون دیگ های عرق گیری ریخته می شود و سپس  حدود ۱۰ الی ۲۰ کیلو گل به آب اضاف می کنند و آنها را می جوشانند و تقطیر می کنند تا گلاب به دست آید، این گلاب را گلاب سبک گویند چون میزان آب آن زیاد می باشد برای همین اگر هنگام تولید گلاب به جای آب درون دیگ گلاب ریخته شود و سپس به آن گل اضافه شود و دوباره عمل تقطیر انجام شود به محصول تولیدی آن گلاب سنگین یا دو آتیشه گویند. 

گلاب سنگین به دلیل غلظیت بسیار زیار و خالص بودن دارای طعمی تلخ می باشد و دارای عطر و بوی بسیار خوش تر از گلاب سبک می باشد، ولی تلخی این محصول باعث شده است که میزان کمتری از این محصول خریداری شود و چون مصارف کمتری هم دارد از این محصول به مقدار زیاد تولید نمی شود. 

سنگینی اصطلاحی هست که برای طعم تلخ گلاب از آن استفاده می شود که به معنی غلیظ و خالص بودن آن می باشد. 

بهترین خواص درمانی گلاب

بهترین خواص درمانی گلابگلاب در طب سنتی جایگاه بالای دارد و از قدیم مورد توجه طبیبان بوده است و برای بیماری ها از آن به عنوان درمان استفاده می شده و برای خوردن و مصارف روزانه هم استفاده می شده است.

گلاب به دلیل طبعیت سرد و خنکی که دارد به عنوان یک نوشیدنی بسیار مناسب در فصل تابستان مصرف می شود. گلاب به دلیل کاهش استرس و آرامش بخش بودن در مراسم های عزاداری و سوگ در شیرینی و شربت ها بسیار مصرف می شود ، یکی دیگر از خواص گلاب تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد برای همین مصرف گلاب توصیه می شود تا به سلامت بدن ما کمک بیشتری کند. بیشترین استفاده از گلاب به علت خاصیت خواب آوری آن می باشد از قدیم پزشکان به کسانی که مشکل به خواب رفتن داشتنه اند مصرف گلاب را قبل از خواب پیشنهاد می کردند.

گلاب برای سردرد هم مفید است و می توان با بو کشیدن آن سردرد را کاهش داد. 

فروش گلاب سنگین با قیمت مناسب

فروش گلاب سنگین با قیمت مناسبگلاب برای مصارف زیادی خریداری میشود. هم برای درست کردن نوشیدنی در فصل تابستان و بهار و هم برای پختن شیرینی های مختلف از گلاب استفاده می شود. گلاب چون طبیعت خنکی دارد کسانی که دارای طبعی گرم می باشند  روزانه از آن استفاده می کنند. پر فروش ترین گلاب در بازار گلاب سبک می باشد، چون درصد گلاب موجود در آن کم می باشد و هنگام خوردن تلخی گلاب کمتر احساس می شود. 

فروش گلاب سنگین بیشتر توسط خود تولیدی های عرقیات صورت می پذیرد به دلیل مصارف خاص این گلاب تولید آن نسبت به گلاب سبک بسیار کمتر می باشد. گلاب سنگین تلخ تر و دارای عطر بیشتری می باشد این تلخی نشان از غلظت آن می باشد برا هیمن قیمت این گلاب بسیار از دیگر گلاب ها بیشتر می باشد. 

و بهترین راه خرید این گلاب ها خرید از تولیدی ها است که قیمت عمده آن را حساب می کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما