فروش انواع گلاب درجه 1 در کاشان

فروش انواع گلاب درجه ۱ در کاشان بسیار زیاد می باشد. شهر کاشان مهد گل محمدی و همچنین تولید گلاب است. در این شهر کشاورزانی که گل محمدی کشت می کنند خودشان ، در فصل گلاب گیری دست به کار شده و گلاب  را به روش سنتی درست می کنند. گلاب هایی که به این روش تهیه شوند گلاب درجه 1 می باشند که هم بوی فوق العاده ای دارد و هم طعم بسیار خوبی به انواع دسرها و غذاها می دهند.

امروزه با توجه به این که کارخانه هایی برای تولید گلاب وجود دارد، کمتر کسی خودش گلاب تولید می کند و اکثرا گل های خود را برای گلاب گیری به این شرکت ها می فرستند.

البته که نوع کارخانه ای و صنعتی گلاب بهداشتی تر می باشد به این خاطر که، توسط دستگاه های مکانیزه و بدون دخالت دست تولید می شوند.

فروش انواع گلاب درجه 1 در کاشان

گلاب طبیعی را چگونه بشناسیم

گلاب طبیعی را چگونه بشناسیم		گلاب طبیعی را چگونه بشناسیم، گلاب طبیعی دارای عطرو بویی بی نظیر می باشد و طعم آن اندکی تلخ است. از خواص گلاب می توان به مفید بودن آن برای پوست، آرام بخش بودن آن برای اعصاب اشاره کرد. گلاب خاصیتی دارد که هنگام استرس یا ناراحتی اگر کمی از آن را، به همراه آب میل کنید استرستان کم می شود.

همچنین هنگام سردرد بوئیدن بوی گلاب سردرد را تسکین می دهد. این محصول بی خوابی را ازبین می برد و اختلالات در خواب را تنظیم می کند تا شب ها خواب راحت تری داشته باشید.

گلاب طبیعی لثه ها را تقویت کرده و اگر دهان یا لثه هایتان آفت زده آن را ازبین می برد. در بیش تر شهرها گلاب اصل کاشان نمایندگی دارد، در این مراکز انواع مختلف گلاب طبیعی و سنتی در سایز واندازه های متفاوت موجود می باشد. 

امروزه طرفداران گلاب سنتی و طبیعی بیشتر از گلاب های صنعتی می باشند به همین دلیل نوع طبیعی آن فروش بیشتری دارد.

خواص گلاب برای سلامتی

خواص گلاب برای سلامتیخواص گلاب برای سلامتی سبب گشته که افراد زیادی برای درمان انواع بیماری ها آن را مصرف نمایند. این محصول سرفه را تسکین می بخشد و خس خس سینه را از بین می برد. اگر مداوم از سردرد رنج می برید و چشم هایتان سرخ شده شده است گلاب را بر روی پیشانی اسپری کنید تا سردردتان تسکین یابد.

یکی از ویژگی های منحصربه فرد گلاب پایین آوردن تب می باشد که اکثرا پزشکان طب سنتی این مورد را تایید نموده اند. همچنین در تولید بیش تر مواد بهداشتی و پاک کننده پوست از این محصول شگفت انگیز استفاده می کنند. گلاب قرمزی پوست، خشکی پوست و آکنه را برطرف می کند و باعث روشن شدن پوست می شود.

آرایشگاه ها نیز معمولا برای آبرسانی و پاکسازی پوست از این محصول خارق العاده استفاده می کنند.

فروش عمده گلاب درجه یک در سراسر ایران

فروش عمده گلاب درجه یک در سراسر ایرانفروش عمده گلاب درجه یک در سراسر ایران  در شهر کاشان بیش ترین فعالیت خود را دارد. امروزه شهر کاشان با تولید سالانه ۱۵هزار لیتر جز اولین تولیدکننده های این محصول می باشد. در این شهر برای تولید گلاب دو آتیشه، گل های محمدی را دیگ های بزرگ همراه با آب می ریزند می جوشانند سپس از تقطیر آن گلاب می گیرند و مجدد تقطیرش را می جوشانند تا گلاب دو آتیشه به دست آورند.

چند نوع گلاب دراین شهر وجود دارد که گلاب سنگین یا ممتاز بهترین نوع و خالص ترین نوع این محصول می باشد. نوع دوم آن گلاب سبک می باشد که مقدار گل محمدی تقطیر شده با آب در آن کمتر است و خالص نمی باشد..

براساس مدارک موجود، ایرانیان اولین کسانی بودند که اسانس گل سرخ را گرفته و به گلاب تبدیل کرده اند. این محصول خاص ایران است و در ایران بیش ترین میزان تولید آین محصول انجام می شود.

سالانه کشور ما مقدار زیادی از این محصول را به کشورهای اطراف صادر می کند و موجب سود آوری بالا در این صنعت می گردد.

1

  1. قطعا این سایت یکی از بهترین سایت هاست . به جرئت میتوانم بگم که کیفیت و قیمت محصولات این سایت بسیار عالی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما