تولیدکننده بهترین غنچه گل محمدی

غنچه گل محمدی یکی از گیاهانی است که خریداران بسیاری دارد و فروش خوبی هم در بازار دارد.این غنچه طعم و عطری بی نذیری داشته و محصولات بسیاری از آن تولید می شود‌. بهترین تولید کننده های این غنچه شهر های:داراب،کاشان،تبریز،مشهد و….هستند.

تولیدکننده بهترین غنچه گل محمدی

فصل برداشت غنچه گل محمدی

فصل برداشت غنچه گل محمدی

 

فصل برداشت گل محمدی از اواخر بهار تا اوایل تابستان متغیر است ،مرحله برداشت گل محمدی نسبت به مراحل دیگر پر هزینه تر و مهم ترین مرحله است.این کار تقریبا تا یک ماه ادامه دارد.باید توجه کرد که قبل از این زمان یعنی قبل از اردیبهشت ماه و فصل گلاب گیری غنچه ها چیده شوند،زیرا بعد از از اردیبهشت ماه گل ها به سرعت  شکفته می شوند و آماده چیده شدن هستند

از غنچه گل محمدی چه استفاده هایی میشود؟

از غنچه گل محمدی چه استفاده هایی میشود؟

غنچه گل محمدی نیز مانند گل این گیاه دارای خواص و کاربرد هایی است ،مثلا گل محمدی و غنچه آن حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که از بروز سرطان جلوگیری می کنند.همین آنتی اکسیدان موجب می شود که سلول های سرطانی روی سلول های دیگر تاثیر نگذارند و خود به خود حذف بشوند.همچنین از غنچه گل محمدی خشک در دم کردن چایی می توانیم استفاده کنیم ،این کار علاوه بر این که عطر بوی بی نظیری به چای می دهد،می تواند داروی ضد استرس و آرامش ساز و کنترل کننده هورمون های نامتوازن بدن باشد‌. علاوه بر تنظیم روش خواب و آرامش به منظم سازی ضربان قلب نیز کمک می کند.همچنین می توانیم گل محمدی خشک را با مقداری آب دم کرده و از این اسانس خوش بو در خورشت ها و سایر غذا های سنتی استفاده کنیم،به علاوه غنچه خشک شده گل محمدی جلوه زیبایی بر روی انواع ماست به عنوان وعده های میانی مانند عصرانه و همچنین شله و زرد دیگر دسر ها می دهد.از غنچه خشک شده گل محمدی در ساخت انواع کیک ها و شیرینی ها در قنادی ها و تزیین ظروف مهمانی ها استفاده می شود‌. همچنین می توانیم از این غنچه های زیبا مربایی خوش بو و زیبایی تهیه کنیم که طرفداران بسیاری در بازار فروش به خود جلب خواهد کرد.

مزیت دیگر گل محمدی با توجه به طبع گرم آن ،این است که می تواند گزینه مناسبی برای گرم کردن بدن در فصول سرد سال باشد همچنین همین طبع گرم و خاصیت آرامش بخشی گل محمدی بسیاری از سرد مزاجی ها و ناتوانی های جنسی که عامل آن ها اعصاب و روان است را درمان می کند.

جوشانده گل محمدی خشک می تواند به درمان بیماری های کبدی کمک کرده و کبد را پاک سازی کند.

از خواص دیگر گل محمدی تاثیر به سزای آن در سلامت کلیه ها است.این معجزه طبیعت ،موجب می شود میزان ادرار در انسان افزایش پیدا کند به همین ترتیب از ناراحتی ها و مریضی های کلیه پیشگیری می کند.

به طور کلی می توان گفت بهترین غنچه گل محمدی ،غنچه ای است که تازه بوده و زمان زیادی از فصل برداشت آن نگذشته باشد.غنچه تازه رنگی شفاف و درخشنده دارد ولی در غنچه کهنه و قدیمی رنگی مایل به زرد و کدر دیده می شود.به علاوه غنچه گلی که تازه است عطر و بویی بی مطلوب دارد ولی غنچه کهنه یا فاسد شده بوی خیلی مطلوبی نداشته و در هنگام استفاده از آن بوی نا مطلوب آن احساس می شود.

همچنین غنچه گل محمدی خشک مرغوب نباید خیلی ریز باشد و اندازه آن طوری باشد که بتوان از آن استفاده کرد،باید توجه کنیم که غنچه خشک دارای خرد شدگی و شکستگی نباشد تا در هنگام استفاده زیبایی خود را نشان دهد.

فروش عمده غنچه گل محمدی

فروش عمده غنچه گل محمدی

در بازار فروش عمده گل محمدی خشک، به صورت گل محمدی خشک پر پر شده و غنچه صورت می گیرد .از هردو نوع این گل های خشک به وفور به صورت فله ای و بسته بندی شده می توان یافت،که قیمت آن با توجه به حجم خرید و بسته بندی کالا و همچنین کیفیت محصول متغییر است.تولید کنندگان گل محمدی خشک بیشترین محصول خود را به تولید کنندگان شیرینی و شکلات ها و همچنین فروشگاه های عطاری و خشکبار ارائه می کنند.

1

  1. من عطلری ذارم و از این غنچه ها عمده خرید میکنم هم خودم و هم تمام مشتریانی که دارم راضی هستن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما