بازار فروش اسانس گلاب شیراز

گلاب یکی از عرقیجات ایرانی می باشد که بسیار خوشبو و خوش عطر است و در شربت ها، غذاها، شیرینیها استفاده می شود همچین دارای خواص دارویی نیز می باشد.

گلاب را از گل محمدی می گیرند، اسانس گلاب شیراز هر یک گرم آن به اندازه یک گرم طلا ارزش دارد، به طوری که یک کیلوگرم اسانس نزدیک به بیست میلیون تومان ارزش دارد.

بازار فروش اسانس گلاب شیراز

معرفی اسانس گلاب شیراز

معرفی اسانس گلاب شیراز گل محمدی از گلهای بهاری می باشد که از اواسط اردیبهشت تا اواخر خرداد می روید.

گلاب علاوه بر مصرف خوراکی آن دارای مصارف زیبایی و درمانی نیز میباشد.

گلاب از معروف ترین عرقیات در ایران می باشد، همچنین گلاب دارای طبع گرم است و بسیار مقوی و تقویت کننده معده، قلب، کبد و اعصاب بوده و آرامش بخش قوی به حساب می آید.

گلاب به علت بوی خوب و معطری که دارد تحریک کننده جریان خون است.

 همانطور که گفتیم استفاده از گلاب باعث آرامش میشود و شاید دلیل اینکه در بسیاری از عزاداری ها از گلاب استفاده می‌کنیم همین است.

 کشور ایران در تولید و پرورش گل محمدی رتبه اول را دارا می باشد و شهر شیراز به علت آب و هوای خوب برای کشت و پرورش گل محمدی است بنابراین داری بهترین گلاب شیراز و بهترین اسانس گلاب می باشد.

 همانطور که می دانید قطعاً مرغوبیت و کیفیت گلاب با گل محمدی در ارتباط می باشد و چون گل محمدی در شیراز از بهترین گل های محمدی است، بنابراین به جرات می توان گفت  گلاب شیراز نیز دارای  بهترین کیفیت است و از محبوب‌ترین گلاب های ایران نیز به شمار می آید.

 در شیراز کارخانه های گلاب گیری و عرقیات بسیار فراوان است بنابر این شیراز یکی از مهمترین مرکز های تولید گلاب در ایران می باشد.

گرفتن اسانس گلاب در بسیاری از کارخانه ها که مجهز به دستگاه های پیشرفته ایی هستن انجام می گیرد که بدون ناخالصی وارد بازار فروش می کنند. البته می توان این کار را در خانه نیز انجام داد اما انجام دادن این کار در خانه بسیار پیچیده و سخت می باشد پس از انجام این کار در خانه بهتر است خودداری فرمایید و آن را از بازار تهیه کنید.

استفاده از اسانس گل محمدی در صنعت عطرسازی

استفاده از اسانس گل محمدی در صنعت عطرسازیگل محمدی به دلیل بوی بسیار مطبوعی که دارد، در صنایع عطرسازی نیز کاربرد فراوانی دارد،  برای این کار اسانس گل محمدی را استخراج می کنند. 

حتی می‌توان گفت در صنایع عطرسازی مهمترین ماده اولیه آنها اسانس گل محمدی می باشد

 در بهترین حالت می توان از سه تن گل محمدی فقط یک کیلو گرم اسانس بدست آورد و به همین دلیل اسانس گل محمدی  یکی از گرانترین اسانس ها می باشد.

 اسانس گل محمدی به دلیل بوی بسیار خوبی که دارد در بسیاری از عطرهای گران قیمت به کار می رود. 

 اسانس گلاب همانند خود گلاب دارای خواص فراوانی می باشد از اسانس گلاب در لوازم آرایشی ها و عطرها و داروها استفاده می شود همچنین برای رفع مواردی همچون فشار روحی، خشکی،  پیری، حساسیت پوست، بی خوابی و التیام بخشیدن به زخم های پوستی و عفونت های ویروسی و باکتری مناسب می باشد.

از اسانس گل محمدی در صنایع مختلفی استفاده می شود که اسانس خوراکی هم داریم.خیلی از شرکت ها امروزه به تولید اسانس خوراکی می پردازند زیرا طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

اسانس آن به علت خاصت ضدعفونی کردن و خوش بو بودن در بسیاری از مکان ها کاربرد دارد و از آن استفاده می کنند.

ارائه کننده بهترین اسانس گلاب شیراز

ارائه کننده بهترین اسانس گلاب شیرازپرورش گل محمدی و تولید گلاب از محصولات سنتی و صنعتی کشور ما به حساب می آید.

از نظر اشتغال زایی به عنوان کالایی که می توان آن را صادر نمود بسیار قابل اهمیت میباشد.

 بازار گلاب شیراز با عرضه بهترین نوع گلاب در خدمت تمام خریداران محترم است.

گلاب یک محصولی  می باشد که دارای کارایی های فراوان می باشد که داشتن کارایی های فراوان و متنوع باعث درخواست خیلی از خریداران اس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما